Welkom!

U bent hier op de website van de Historische Vereniging Haule. U vindt hier informatie in woord en beeld over de historie van Haule.

Deze website probeert in een behoefte te voorzien voor mensen die de Haule een warm hart toedragen.

Veel oud-Haulernaren wonen over ver en kunnen op deze manier toch in contact blijven met hun woonplaats, c.q. geboorteplaats.

We hopen dat u er veel plezier aan beleeft.

U kunt zich als lid van onze vereniging aanmelden bij onze secretaris Hielkje Westerhof, Slinke 11, 8433 LW Haulerwijk, tel:0516-422635 en het gemakkelijkst kan dat via email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Het lidmaatschap is gratis, dus dat kan het bezwaar niet zijn.

We stellen inbreng van foto's en geschreven woord, in welke vorm dan ook, zeer op prijs.

De foto's graag groter dan 350kb opsturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  grotere bestanden kunt u ook gratis opsturen met http://www.wetransfer.com/

We beschikken over apparatuur voor het maken van een kopie en we kunnen scannen. We willen eventueel, als u dat op prijs stelt,  ook bij u thuis foto's etc. scannen, wat vaak nog beter is, omdat er dan gelijk een achtergrond verhaaltje bij de foto's gemaakt kan worden.

Het bestuur van de Historische Vereniging Haule.